מוניות האלופים

מוניות האלופים
073-374-7788

מונית לנתב"ג שאלות ותשובות

בכדי לחסוך לכם המון שאלות שבטח יש לכם , אספנו עבורכם את כל השאלות הנפצות שאנו נשאלים מידי יום וכמובן את כל התשובות הנכונות לגביהם, תרגישו חופשי לשאול אותנו שוב במידה ומשהו לא ברור לכם , אנו במוניות האלופים דואגים לשקיפות , הוגנות ומעל הכל חשוב לנו לא להפתיע אף אחד.
כמה זמן מראש עליי להזמין מונית לנתב"ג?
תמיד עדיף להזמין את המונית כמה שיותר מראש , במידה ומדובר בטיסה הלוך , ברגע שקיבלתם את הכרטיסי טיסה יש לכם בעצם מספר טיסה ואז ברגע הזה שיש לכם מספר טיסה אתם יכולים לבצע מראש הזמנה אצלנו במוניות האלופים, ללא נציג ופחות מדקה יש לכם כבר הזמנה ודקה לאחר מכן יהיה לכם אישור הזמנה להזמנת מונית לנתב"ג לחצו עלי, במידה ויצא לכם להתעקב ועד 24 שעות ממועד הטיסה עדיין תוכלו להזמין אונליין בעזרת הטופס הזמנה אונליין שלנו, מצד שני במידה וזמן הטיסה שלכם הוא בעוד פחות מיממה אז כבר עדיף לכם להתקשר למוקד ולהזמין ישירות מול הנציג שלנו, המוקד זמין במספר 073-374-7788 הנציג שלנו כבר ידאג לכם מקצה לקצה
האם יש הבדל בין הזמנה מראש לבין לקחית מונית ברחוב?
בוודאי , הזמנה מראש תבטיח לכם שיגיע אליכם מונית בזמן ובשעה שבחרתם, לעומת זאת לתפוס מונית ברחוב לכיוון שדה התעופה לא יבטיח לכםדבר, מצד המחיר גם אם תזמינו עשרים יום מראש וגם אם תזמינו 4 שעות מראש עם סדרן במוקד שירות שלנו עדיין יהיה מדובר באותו מחיר, מחיר הזמנת מונית לנתב"ג אצלנו נקבע לפי מרחק היישוב משדה התעופה, זמן הנסיעה , קיים הפרש בין יום ולילה , ישנו הבדל בין סופש לבין יום חול וכמובן ישנו הבדל בין יום רגיל לימי חג אך חשוב לציין גם אם קבעצם את הנסיעה שעות לפני הטיסה שלכם וגם עם קבעתם את הנסיעה ימים לפני, המחיר שתשלמו יהיה זהה.
האם יש תוספת מחיר לנסיעה בלילה מול נסיעה ביום?
מחיר הנסיעה משתנה בין יום לבין לילה , עלות הנסיעה בלילה יותר גבוהה בכמה עשרות שקלים, מחיר הנסיעה הכי זול תמיד יהיה בשעות הבוקר הנורמטיביות כגון 9 בבוקר ועד צהרי היום כמו כן מחיר הנסיעה יכול להשתנות בהתאם לתוואי הדרך וכמות הפקקים שיש באותו זמן , מה שכן אין אצלנו הפתעות ומחיר הנסיעה שלכם אצלנו במוינות האלופים קבוע מראש , לכן מה שרשום לכם בטופס הזמנה , זה המחיר שתשלמו, המערכת חכמה ויודעת לחשב לכם בהתאם ליום לילה, שעות לחץ, חגים סופשים ועוד
האם ניתן להזמין מונית גדולה לנתב"ג או ואן לקבוצה גדולה?
כן, ברור , ניתן להזמין אצלנו מונית לנתב"ג בגדלים שונים , כבר בטופס הזמנת מוניות לנתב"ג תוכלו להזמין מונית לכל עיר בארץ עד 19 מושבים שזה ואן גדול חשוב בהזמנה של מונית גדולה לנתב"ג להזמין אותה כמה שיותר מראש , קשה מאוד לארגן לכם מונית גדולה אם מדובר בהתרעה של שעות ספורות לפני הטיסה שלכם או החזרה שלכם ארצה לכן במוניות גדולות מעל 4 נוסעים חשוב ורצוי מאוד להזמין את המונית מראש.
האם יש מגבלת מטען במונית ךנתב"ג?
ברור, מונית זה מכונית לכל דבר וכל המוניות שלנו מגיעות עם מטען ריק לחלוטין ובחלקם ניתן גם לקשור מזוודות על גג המונית , למרות שזאת לא אופציה הכי טובה , כי לא ניתן לספק אחריות על המטען היקר שלכם במידה והוא קשור על הגג, במידה ואתם נוסעים עם מטען רב , יש כלל אצבע שאיתו ניתן לחשב באופן יחסי כמה מקומות אתם צריכים, לדוגמא במידה ומדובר בארבעה נוסעים ניתן עד 5 מזוודות גדולות , כל מזוודה נוספת תאלץ אותכם להזמין מונית יותר גדולה, שימו לב שכל שני טרולי נחשבים למזוודה אחת גדולה, כמו כן ישנה תוספת בתמכור במידה ואתם מנצלים את מלוא אפשרות המזוודות במונית ולכן עדיף לבדוק את הנושא בממשק שלנו והממשק כבר מחשב לכם את המחיר בהתאם.
האם ניתן לשלם בכרטיס אשראי?
כן אפשרי , בעזרת אפליקציית ביט , הרי האפליקציה מחוברת לאשראי שלכם ולכן ניתן לשלם באשראי בעזרת האפליקציה , חשוב לציין זאת בטופס הזמנת מונית אחרת לא נוכל לאפשר לכם לשלם ככה, חשוב מאוד שלנהג יהיה את היכולת לקבל ממכם את הכסף על מנת שלא יפגע מצורת התשלום שלכם
האם ניתן לשלם בכרטיס בביט?
כן אפשרי , חשוב לציין זאת בטופס הזמנה ואנו נדאג לשדך לכם נהג מונית המקבל ביט
האם ניתן לשלם בכרטיס בפייבוקס?
לא, לצערינו לא ניתן לשלם לנהגים בפייבוקס.
מה קורה אם הטיסה שלי מתעכבת?
אין מה לדאוג , אנו מתעדכנים בזמני הטיסות שלכם בזמן אמת ועוקבים אחריהם בדיוק כמוכם ולכן אם יש עיקוב בנחיתה , הנהגים שלנו יודעים זאת ומתנהלים בהתאם, במידת הצורך המוקד או הנהג יצור עימכם קשר בנייד או בווצאפ ויתאם מולכם את ההגעה ואסיפתכם.
האם יש נקודות איסוף מוגדרות בנתב"ג?
כן, יש לעלות לקומה שניה וללכת לשער 23 , משם נאסוף אותכם מנתב"ג, כאשר אנו לקוחים אותכם לנתב"ג אנו מורידים אותכם בטרמינל הרצוי לכם בהתאם למספר הטיסה שלכם
האם ניתן להזמין מונית עם כיסא בטיחות לילדים?
ברור, אבל חובה לציין זאת בהערות של הנסיעה, כמו שכבר נאמר המוניות שלנו מגיעות עם תט מטען ריק לחלוטין לטובת המזוודות שלכם וכיסא תינוק או בוסטר זה לא משהו שהמוניות שלנו מחזיקות ככה או ככה , רק במידה ואנו יודעים על כך מראש אנו דואגים למקום הרלוונטי מראש כמו כן על פי החוק ורק במונית ילד עד גיל שנתיים יכול לשבת על מבוגר ושמים על שניהם ביחד את החגורה , אבל זה לא מקרה רצוי, עדיף לעדכן אותנו מראש ואנו נדבר איתכם ונתאם בהתאם לנסיבות ככה שתוכלו לנסוע איתנו בראש שקט ובטוח.
האם יש אפשרות לנסיעה משותפת לנתב"ג?
הרכב הנוסעים והרכב המזוודות הוא בהתאם לתמכור לא משנה לנו הקרבה שיש בין הנוסעים שלנו ולכן ניתן לחלוק מונית, מה שכן משנה זה נקודות עצירה ואם יש יותר מנקודת עצירה אחת חשוב לרשום את זה בהערות , כל נקודות עצירה בהתאם למרחק עולה עוד כסף, ולכן ניתן ניעסה משותפת אבל אם יש מספר עצירות כנראה מחיר הנסיעה יעלה!
מה עליי לעשות אם המונית שהזמנתי לא מגיעה?
כנראה אתם לא הזמנתם מונית ומוניות האלופים, אצלנו אין חייה שכזו , כל מונית שמזימנים וקיבלתם אישור הזמנה מגיעה ללקוח בזמן ללא עיקובים וללא הפתעות זה הבסיס של השירות שלנו ולכן כל לקוח שנוסע איתנו מבין שאין לו מה לחפש בחרות מוניות אחרות כי אצלנו הופכים עולמות בכדי שמה שאהמונית שלכם תגיע אליכם בתאריך ובזמן שקבעתם
האם יש אפשרות לבטל הזמנת מונית לנתב"ג?
ברור, ניתן לבטל הזמנת מונית לנתב"ג עד כ3 שעות לפני השעה שקבעתם וקיבלתם אישור הזמנת מונית, כמו כן לרוב התשלום לנהג מונית בעת סיום הנסיעה באמצעים שונים כגון ביט או מזומן כמו כן , למרות שאתם לא מחויבים לכלום , במידה ואתם רוצים לבטל , זה אפשרי אך נא ממכם להודיע לנו לפחות 3 שעות מראש שנוכל להחליף את הנסיעה שלכם ללקוח אחר ולא יווצר עוגמת נפש לנהגי מונית שלנו, חשוב לזכור נהג מונית לנתב"ג יוצא קודם לאסוף אותכם מהבית ולוקח אותכם לנתב"ג במידה והנסיעה התבטלה ללא ידעתינו, הנהג שלנו עדיין יגיע אל הכתבות ויווצר פה המון עוגמת נפש , אז כמו שאנחנו הוגנים איתכם ותמיד מגיעים בזמן, נא לעדכן אותנו במידה ונסיעה התבטלה בכדי שנפנה את הנהג שלנו ללקוח שכן צריך את השירות ולא נפגע בפרנסה של אף אחד.
הזמנתי מונית לנתב"ג מתי הנהג יוצר איתי קשר?
אין מה לדאוג , הנהג יצור עימכם קשר כ20 דקות לפני שהוא אוסף אותכם
אני רוצה לשנות את פרטי ההזמנה שלי או לבטל אותה איפה אני עושה זאת?
בכל הזמנה מאיתנו כבר באישור ההזמנה הן באונליין והן דרך השירות לקוחות שלנו , ישר בסיום מוצלח תקבלו מאיתנו אישור הזמנת מונית בכל אישור הזמנת מונית מתלווה אליו לינק למערכת ניהול ההזמנות שלנו, במערכת זאת אתם יכולים לשנות , לעדכן ואף לבטל את ההזמנה אנו דוגלים בשקיפות ולכן רותמים את כל סוגי הטכנולוגיות ככה שלכם יהיה הכי קל להזמין לשנות ואף לבטל הזמנת מונית לנתב"ג
דילוג לתוכן